Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach
Funkcję Inspektora Ochrony Danych
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Kielcach
pełni Pan Mateusz Gąsior.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy pod adresem e-mail: iod@powiat.kielce.pl
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
W związku z realizacją wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), uprzejmie informujemy, iż:
-
Administratorem Państwa danych osobowych, zwanym dalej „Jednostką ”, jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Kielcach z siedzibą przy ulicy Wrzosowej 44, 25-211 Kielce. W razie pytań dotyczących przetwarzania swoich danych osobowych mogą Państwo skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, pisząc na adres e-mail: iod@powiat.kielce.pl
-
Podanie przez Państwa danych osobowych może być konieczne, natomiast podstawę do ich przetwarzania, jak i cel oraz zakres określają:
-
obowiązujące przepisy prawa,
-
zawarta umowa,
-
udzielona zgoda.
-
Jeśli Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej nam zgody, to podanie danych jest dobrowolne. Wobec tego przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie przez Państwa zgody nie ma wpływu na zgodność z przepisami prawa dotychczasowego przetwarzania, które zostało zrealizowane na podstawie cofniętej zgody.
-
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mają Państwo prawo do:
-
dostępu do danych,
-
kopii danych,
-
żądania sprostowania danych, jeśli są one nieprawidłowe lub niekompletne,
-
żądania niezwłocznego usunięcia danych osobowych („bycia zapomnianym”), o ile:
-
dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub nie są w inny sposób przetwarzane,
-
cofają Państwo zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych, a nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
-
nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
-
dane były przetwarzane niezgodnie z prawem,
-
dane muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego
-
ograniczenia przetwarzania, jeśli:
-
kwestionują Państwo prawidłowość danych – wówczas ograniczenie przetwarzania nastąpi na okres, który pozwoli nam sprawdzić prawidłowość danych,
-
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwiają się usunięciu danych i żądają w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
-
Jednostka nie potrzebuje już danych do ustalonego celu, ale Państwo ich potrzebują do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
-
wnoszą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania do czasu stwierdzenia, czy prawne podstawy przetwarzania wskazane przez Jednostkę są nadrzędne wobec Państwa podstaw sprzeciwu.
przenoszenia danych, jeśli:
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub umowy,
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
-
sprzeciwu wobec przetwarzania z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją, która wynika z przetwarzania danych w związku z zadaniem realizowanym w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Jednostce.
-
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały przekazane. Po tym czasie przetwarzanie będzie miało miejsce przez okres i w zakresie przewidzianym przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
-
W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu Państwa danych osobowych przez Jednostkę, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie podpisanej umowy pomiędzy Jednostką, a tym podmiotem.
Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa trzeciego na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | PINB Pińczów |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-04-11 |
Data publikacji: | 2017-04-11 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marek Piwowarczyk |
Osoba wprowadzająca dokument: | Marek Piwowarczyk |
Liczba odwiedzin: | 5057 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2020-11-24 12:23:13 | Marek Piwowarczyk | Obowiązek informacyjny | RODO |